Radovan Michajlovič na Světových hrách - část 1.

Přinášíme vám pohled očima Radovana Michajloviče na průběh světových her českého národního týmu.

Den 1.

V úterý jsme zhruba kolem 13 hodiny vyrazili busem směr Vratislav, sice nás bylo jak do mariáše, ale aspoň jsme měli hodně místa (několik hráčů z ciziny se dopravovali přímo tam po vlastní ose). Během cesty byl naplánovaný pozdní oběd ve vesničce Svijany a po chvíli zastávka na benzince, kde byl prostor pro kafe a udělání potřeb (smích). Zhruba před 19 hodinou jsme dorazili do Vratislavi. Město po cestě vypadalo moc pěkně, podobalo se jakoby Londýnu, malé uličky, staré domy, rekonstruované budovy a všude propagace světových her.

Po příjezdu jsme se šli registrovat a ubytovat. Bydleni máme na studentských kolejích, v takovém menším ghettu společně se všemi florbalovými zeměmi, takže denně člověk potká na recepci nebo u výtahu hráče jako Galante Calström, Nillson, Klinsten, Kohonen, Kotilainem atd. Na jídlo chodíme do zhruba kilometr vzdálené společné jídelny většiny sportovců, která je formou bufetu.

Po tom všem byla procházka po městě a navštívení české lodi, což je jakoby český dům, kde se scházejí všichni čeští sportovci a mohou zde využít služeb lékařů, fyzioterapeutů nebo si mohou dát zadarmo Plzeň. Po návratu na ubytovnu se šlo rovnou do postele, jelikož za celý den stačilo.

Den 2.

Jelikož jsme měli den před zápasem a trénink byl naplánován až na večer, tak byl den v podstatě volnější. Ráno po 8 budíček, šlo se na snídani a poté bylo v podstatě volno, tak jsme se šli dívat na různé sporty v okolí, co se hrály. Viděli jsme billiard, pak plážovou házenou, která byla opravdu pro diváka zajímavá. Nakonec po oběde na gymnastiku a pomalu zpět na ubytovnu pobalit věci a nachystat se na podvečerní trénink.

Ten probíhal v hale, kde se hrají všechna utkáni florbalu a korfbalu. Je tu položený tarket a v podstatě nová pěkná hala s výborným zázemím. Trénink byl sice krátký, trval jen hodinu, ale za to dost intenzivní a v tempu, takže se člověk docela zapotil. Po tréninku cesta na večeři a poté na pokoje spát, ať se nabere co nejvíc sil na čtvrteční utkáni s finy.